• Kinkekaardid
  • Meie partnerid
Eesti
  • Русский
  • Eesti
Minu konto
  • Tellimused
  • Vaata tootevõrdlust
  • Ostunimekiri

Jälgi saadetist

Logi sisse | Registreerun
Unustasid salasõna?

Sisestage pildil olevad tähemärgid.

Korv on tühi

Korv on tühi

Vaata korvi
Vormista tellimus
  • Tee

    Must tee

    • Puhas
    • Maitsestatud
    • Earl Grey
    • Pu erh
    • Oolong

    Roheline tee

    • Maitsestatud
    • Hiina
    • Valge tee

    Puuviljatee

    • Lahja (Mild)
    • Hooajaline

    Wellness

    • Oliivi

    Muu

    • Taimetee
    • Inkade tee (Lapacho)
    • Rooibos
    • Honeybush

    Tüübi järgi

    • Orgaaniline tee
    • Talvekollektsioon 2015/16
  • Kohv

    Kohvioad

    • Naturaalsed
    • Maitsekohv

    Regiooni järgi

    • Itaalia
    • Keenia
    • India
    • Lõuna-ameerika
  • Kapslid
  • Aksessuaarid
    • Tee jaoks
    • Kohvi jaoks
    • Lisad
AvalehtMüügitingimused

Müügitingimused

  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
    1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna Teekohv.ee (edaspidi E-Pood) omaniku Demilec Grupp OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel E-Poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
    2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-Poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  2. Hind
    1. Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.
  3. Toodete eest tasumine
    Kliendil on valida järgmiste makseviiside vahel:
    1. Swedbanki või SEB pangalink.
    2. Ettemaksu arve. Arve saadetakse Kliendile tellimuse kinnitusena elektronpostiga. Maksetähtajaks on 2 tööpäeva alates arvel näidatud kuupäevast ja kellajast. Juhul, kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt.
    3. Lepinguliste suhete olemasolul, kohaldatakse maksetingimusi ja tähtaegu vastavalt Poolte vahel sõlmitud lepingule.
  4. Toodete tarnimine
    1. Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:
      1. ELS kuller. Kaup tuuakse kätte hiljemalt tellimise päevale ülejärgmisel tööpäeval vastavalt kullerfirma Omniva(Eesti Post AS) "Kuller Pluss" teenuse tingimustele (äriklientidest saajale - vastavalt "Kuller Standard" teenuse tingimustele). Tellimused, mis olid tehtud nädalavahetusel, riiklikel pühadel ja tööpäevadel peale kella 16.00 edastatakse kullerile lähimal tööpäeval ning jõuavad kliendile sellele järgneval tööpäeval. Hind 6,50€.
      2. Lähimasse Omniva(Eesti Posti) kontorisse tähtmaksikirjana või postipakina. Kaup jõuab kohale kolme tööpäeva jooksul. Pakk väljastatakse elukohajärgsest postiasutusest isikut tõendava dokumendi alusel. Hind 3,39€.
      3. SmartPOST pakiautomaati kaubanduskeskustes üle Eesti. Kaup jõuab kliendi poolt valitud pakiautomaati kolme päeva jooksul. Hind 2,50€.
      4. Omniva(Post24) välistingimustes pakiautomaati kaubanduskeskustes üle Eesti. Kaup jõuab kliendi poolt valitud pakiautomaati kolme päeva jooksul. Hind 2,50€.
      5. Ostetud kaubale on võimalik ka ise järele tulla poodi aadressil Karjääri 7-109, Maardu, Harjumaa, 1 korrus.
        1. Tellimuse komplekteerimine võib võtta aega, kui Tellimus on komplekteeritud kokku ja valmis Kliendile üleandmiseks, siis teavitatakse sellest Kliendile elektroonposti või telefoni kaudu.
          Kaubale saab tulla tavaliselt juba samal päeval. Erandjuhtudel kui kaup asub teises laos ja selle tarnimine poodi võtab aega, teavitatakse sellest kliendi eraldi.
      6. Ostetud kaubale on võimalik ka ise järele tulla esindusse aadressil Weizenbergi 16-8, Tallinn, Ainult eelneval kokkuleppel
        1. Tellimuste väljastamine toimub eelneval kokkuleppel Esmaspäeviti ja Teisipäeviti kellast 13:00 kuni kella 17:00, Kolmapäeviti ja Reedeti kellast 9:00 kella 12:00.
    2. Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. Saartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele.
    3. Kohe kui kaup on saabunud postioperaatori klienditeenindusse, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga.
    4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
    5. Soovitame Kliendil avada saadetis, mis sisaldab kergesti purunevaid esemeid ning on märgistatud kleebistega "Ettevaatlikult", postitöötaja või kulleri juuresolekul ning veenduda, et toodetel ei ilmne puudusi. Puuduste ilmnemisel soovitame Kliendil vastavalt postitöötaja või kulleri juhistele fakt registreerida ning teavitada sellest ka Kaupmeest.
  5. Toodete tagastamine
    1. Kliendil on õigus taganeda kui ei ole märgitud teisiti sooritud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest. Selleks peab Klient saatma Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse. Kaupmees soovitab Kliendil märkida avalduses ka taganemispõhjuse.
    2. Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetada tagastatava kauba Kaupmehele 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tellimuse taganemisest ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest. Tagastamisega seotud kulud summas kuni 10€ (kümme eurot) tasub Klient (v.a. juhul, kui üleantud tootel ilmnevad puudused).
    3. Toote tagastamise korral kannab Kaupmees toote eest tasutud summa (s.h postikulu, mille Klient tasus toote kohaletoimetamiseks) samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest Kaupmeheni.
    4. Kauba taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata ning tagastada toote koos pakendiga. Pakendist välja võetud toote tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte.
    5. Tagastamise õigus ei laiene toiduainetele nagu tee, kohv, maiustused ja teiseid tooted.
  6. Pretensiooni esitamise tähtaeg
    1. Kaupmees vastutab nende puuduste eest, mis ilmnevad tootel 2 (kahe) aasta jooksul arvates selle Kliendile üleandmisest. Pretensiooni esitamise aluseks on Kliendile e-postiga saadetud arve-saateleht.
    2. Kaupmees ei vastuta:
      1. Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;
      2. puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;
      3. toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral.
    3. Tootel ilmnevate puuduste korral on Kliendil õigus nõuda Kaupmehelt toote puuduste likvideerimist (parandamist või asendamist puudusteta tootega). Juhul, kui Kaupmees ei ole suuteline toodet parandada ega asendada, on Kliendil õigus ostust taganeda ja nõuda raha tagastamist seadusega sätestatud korras.
  7. Vastutus ja vääramatu jõud
    1. Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    2. Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
  8. Muud tingimused
    1. Kaubamajas registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Kliendile sobivate pakkumiste tegemiseks. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele. Kliendil on õigus näha Kaupmehe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise.
    2. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab Kliendi pangarekvisiitide turvalisuse, ka Kaupmehel puudub neile juurdepääs.
      1. E-Pood on tehniliselt valmis kogu andmedsidet vahendama krüpteeritud sidekanali kaudu, selleks Kliendil on võimalus valida krüpteeritud ja tavalise sidekanali vahel.
      2. Tellimuse vormistamisel ja kliendikontoga seotud asjaajamisega kasutatakse automaatselt Ainult krüpteeritud andmesidekanalit, maksimaalse kliendiandmete turvalisuse nimel.
    3. Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses E-Poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

Minu konto

  • Logi sisse
  • Loo konto

Meist lähemalt

  • Kontaktid
  • Kinkesertifikaadid
  • Sisukaart
  • Uudised

Klienditeenindus

  • Sinu tellimused
  • Soovinimekiri
  • Tootevõrdlus

Kasulik Info

  • Müügitingimused

Allahindlused, kampaaniad, uued kaubad

Lubame, et ei kuritarvita Sinu usaldust!

Leie meid Facebook-is Jälgi meid Twitter-is

© 2010-2021 Demilec Grupp OÜ.

Swedbank SEB Pank